Mulțumim pentru interesul față de compania și produsele pe care le comercializăm prin intermediul magazinului nostru online.
Acest document (denumit în continuare „Prezentul document”, „Contractul” sau „Termenii și Condițiile”) reprezintă condițiile utilizării site-ului clevercheck.ro. (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile plasării de comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare și de retur. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi. Vă rugăm să citiți și Politica privind protecția datelor, înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politica indicată mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.
Prezenta secțiune reprezintă contractul dintre Vânzător și Cumpărător și trebuie acceptat înainte de comandarea oricărui Produs comercializat de Vânzător. Prezentul Contract de vânzare este aplicabil tuturor comenzilor realizate prin intermediul www.clevercheck.ro.
Părțile contractante
BIOLIFE SYSTEMS SRL, cu sediul în com. Cristian Str. Ion Soiu, Nr. 7, cam. 1, Judeţul BRAȘOV, e-mail: info@clevercheck.ro, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J8/3499/221 la 07.12.2021, având cod de înregistrare fiscală RO 45317182, Cont IBAN RO40 RNCB 0303 1716 3361 0002, cod SWIFT RNCBROBU reprezentată de dna Ruxanda Glavan, în calitate de Vânzător,
denumit în continuare „BIOLIFE”, „Vânzătorul”,
Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător/Client al produselor Biolife System SRL, achiziționate prin intermediul site-ului www.clevercheck.ro,
denumit în continuare „Client”, „Cumpărător”,
Denumite în continuare împreună „Părțile”
Au agreat următoarele:
Definiții
Vânzător – BIOLIFE SYSTEMS SRL
Cumpărător/ Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani, persoană juridică sau orice entitate juridică care efectuează o Comandă.
Site – magazinul online găzduit la adresa web www.clevercheck.ro și subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Produse de pe Site.
Produse – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Preț reprezintă contravaloarea Bunului, solicitată de către Vânzător, Cumpărătorului, prin afișarea pe Site, evidențiată corespunzător acestora în pagina de produs din Site.
Utilizator/Vizitator – poate fi orice persoană fizică care vizitează Site-ul sau orice poate fi orice persoană fizică care are împlinită vârsta de 18 ani până la încheierea prezentului Contract.
Obiectul contractului
Părţile contractante sunt de acord ca Vânzătorul să vândă şi Cumpărătorul să cumpere Produsele conform celor specificate în prezentul contract (Termeni și condiții) la preţurile, cantităţile, condiţiile de livrare şi de plată convenite de părţile acestui contract.
După adăugarea în coșul de cumpărături, Produsul/Produsele sunt disponibile pentru a fi cumpărate în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. În cazul în care, a fost adăugat unui Produs în coșul de cumpărături, dar Comanda nu a fost finalizată, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului.
Momentul în care comanda Cumpărătorului va fi acceptată în mod expres de Vânzător și veți primi, în acest sens, un e-mail în care vom confirma livrarea, reprezintă momentul încheierii Contractului de vânzare.
Orice comandă confirmată de Cumpărător/ Client, prin bifarea căsuței “Sunt de acord cu termenii si condițiile” reprezintă o acceptare din partea Cumpărătorului/Clientului a ofertei BIOLIFE, în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnătură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătura olografă.
Politica de vânzare. Drepturi și obligații ale Părților
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Contractul împreună cu Politicile la care face trimitere prezentul document Termeni și condiții vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achiziționate.
Prezentele Termeni și condiții sunt opozabile Clienților/Cumpărătorilor de la momentul afișării pe Site. În cazul oricăror modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Contractului/Termeni și condiții. Motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul Termeni și condiții. Versiunea aplicabilă unei comenzi realizate este aceea în vigoare la momentul la care s-a plasat Comanda.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Produse din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
De asemenea, Vânzătorul poate anula Comanda fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele situații:
- Datele furnizate de Cumpărător sunt incorecte sau incomplete,
- Nu a fost validată tranzacția de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător,
- Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției.
Cumpărătorul ia la cunoștință și este de acord că Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Cumpărător pentru achitarea cu plata online cum ar fi, de exemplu: comisioanele de operațiune; comisioane de conversie valutară (când plata nu se face în lei) aplicate de banca emitentă a cardului acestuia.
În situația în care, Biolife, în baza conduitei activității pe Site a Vizitatorului/Cumpărătorul, consideră că acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Societatea, ori Cumpărătorul, Biolife își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate.
În oricare dintre cazurile mai sus-menționate, Clientul poate sesiza Vânzătorul, la adresa de e-mail indicată de Vânzător în secțiunea 1. Părțile contractului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea respectivei măsuri.
În unele situații, de exemplu în cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Vânzătorul își rezervă dreptul de a cere Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
Prezentul contract este însoțit și trebuie interpretat împreună cu Politica de confidențialitate a datelor personale.
Disponibilitatea Produselor
Societatea depune toate diligențele pentru pune mereu la dispoziție Produsele și a avea mereu stocurile pregătite pentru Comenzile dumneavoastră. Cu toate acestea nu putem garanta că produsele care s-au găsit la un moment dat pe site vor fi disponibile în orice moment pentru achiziționare. Societatea este exonerată de răspundere în situația în care un produs de pe site nu se mai regăsește pe stoc. Stocul Produselor de pe site este constant actualizat, însă nu putem garanta în toate cazurile informațiile privind disponibilitatea produselor. Toate comenzile vor depinde de existența produselor în stoc.
În toate situațiile vă vom aduce la cunoștință indisponibilitatea Produselor alese, pentru care ați plasat deja Comandă și vă putem recomanda produse similare, la valoare egală sau apropiată care pot fi comandate. În măsura în care nu doriți să comandați alte Produse anulați comanda și vom proceda la returnarea sumelor de bani în cel mai scurt timp în măsura în care ați plătit deja prețul produselor.
Prețul produselor. Plata
Prețul Produselor este afișat în lei pe Site și include taxa pe valoare adăugată.
Toate Produsele au un preț fix, care poate fi înlocuit, temporar cu un preț special/ promoțional (“Oferte promoționale”). Prezentarea generală a prețurilor poate fi găsită pe pagina noastră Prețuri. Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse în preț, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dvs., dacă va fi cazul, prin intermediul site-ului. Pentru mai multe informații despre Politica de livrare, vă rugăm să consultați site-ul nostru la secțiunea Politica de livrare.
În cazul în care vă vom aduce la cunoștință că există o eroare cu privire la prețul afișat pe site și dacă este cazul urmând să vă returnăm suma de bani achitată suplimentar sau să vă solicităm o sumă de bani suplimentară. În măsura în care noul preț nu este mulțumitor pentru dvs., nu răspundeți la solicitarea noastră sau nu vă putem contacta, vă vom anula comanda și vă vom rambursa cât mai curând posibil suma de bani achitată.
Prețul final este afișat mereu Clientului în timpul procesului de achiziție înainte de plasarea Comenzii și realizării plății. Atunci când Clientul alege „Facturare persoană juridică” în timpul procesului de comandă, el este de acord că, dacă va fi necesar, să declare și să plătească obligațiile legale ce ii revin.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci românești și străine sub siglele VISA și MasterCard, cu condiția ca băncile emitente să le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plăți efectuate prin carduri de credit pentru plăți în rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informații despre plăți. Alta metodă de plata este transferul bancar. Nu se accepta plata cash la livrare.
Biolife Systems SRL nu solicită și nu stochează niciun fel de informații referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului/Cumpărătorului. Totodată datele dvs în calitate de Client/Cumpărător nu vor fi stocate de Biolife sau de procesatorii de plăți (PAY U), ci doar de instituția de autorizare a tranzacției.
Prețurile produselor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Comenzii dvs. i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a Comenzii.
Plata produselor comandate se poate face astfel:
- plata cu cardul online. Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră. Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (g., fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau puteți încerca din nou procesarea plății cu un card valid.
- Plata prin transfer bancar. In acest sens va rugam sa ne transmiteti o solicitare in scris la adresa de E-Mail din contact in vederea emiterii unei facturi proforme. După creditarea contului nostru cu suma datorata, se va emite factura si se va livra marfa către dvs.
În zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale nu se fac livrări. Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.
Politica de livrare (Сonditii de livrare)
Produsele sunt disponibile momentan la nivel național pe teritoriul României și vor fi livrate național prin curierat rapid Fan Courier.
Produsul va fi pregătit de Fan Courier pentru livrare în termen de maximum 24 h, excepțional 48 h de la plasarea Comenzii. Perioada standard medie de livrare este cuprinsă între 1-3 zile lucrătoare din momentul acceptării Comenzii. Aceasta poate fi consultată în secțiunea descriere/detalii a fiecărui produs în parte.
În cazul în care primiți un produs vizibil deteriorat la transport va rugam sa nu acceptați coletul. În cazul în care primiți un produs cu piese lipsă din colet vă rugăm să vă asigurați că transmiteți o sesizare scrisă la info@clevercheck.ro în maxim 24 ore de la recepționarea produsului, și să specificați care este deteriorarea/defecțiunea/problema produsului, atașând și o fotografie dacă este posibil.
Termenul de livrare se poate prelungi independent de noi in următoarele situaţii: fenomene meteo extreme (ceaţa, viscol, înzapeziri, ploi abundente, inundaţii, cod galben/portocaliu/roşu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc) ori volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situaţii deosebite sau perioade aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paşte, 1-8 Martie sau alte situații speciale).
Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Comenzile plasate pe site vor fi livrate de Luni până Vineri între orele 9:00-18:00 la adresa menționată în Comandă. În mod excepțional, curierul poate face livrări și Sâmbăta. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasat produsul în responsabilitatea firmei de curierat, Biolife nu își asumă întârzierile ce pot interveni pe parcurs.
Costul transportului prin Fan Courier este de 21 de lei plus TVA pentru un colet. În cazul în care coletul va cântări mai mult de 1 kg, prețul va crește. Pentru a evita orice dubiu, costul transportului va fi afișat înainte de a efectua orice plată. Vă rugam să aveți în vedere faptul că prețul se poate schimba în funcție de oferta partenerului nostru Fan Courier.
Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate.
Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în pagina produsului. În acest caz, Vânzătorul își asumă responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.
Cesionarea și subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru produsele ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale aferente acestuia.
Răspunderea contractuală
Prin accesarea Site-ului sunteți de acord ca utilizarea să se facă pe răspunderea Vizitatorului.
Vizitatorul/Utilizatorul/Cumpărătorul ia la cunoștință și este de acord că în nicio situație Vânzătorul nu va fi responsabil pentru nicio daună directă, indirectă, accidentală sau specială care rezultă din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza acest Site. Totodată, Vânzătorul nu va fi responsabil de daunele rezultate din omisiuni întreruperi, erori, defecțiuni, întârzierile în funcționare sau transmisie sau orice neîndeplinire de performanță a website-ului.
Cu privire la datele furnizate, modalitatea de utilizare a Site-ului, Cumpărătorul poartă întreaga responsabilitate și garantează pentru corectitudinea acestora. Cumpărătorul este pe deplin răspunzător și în cazul în care mandatează un terț să încheie Contractul de vânzare, utilizarea datelor și plasarea Comenzilor. Totodată, Cumpărătorul este de acord că este pe deplin răspunzător și va despăgubi Vânzătorul în consecință pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni necorespunzătoare, frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul Document, Cumpărătorul înțelege și acceptă faptul că Vânzătorul va transmite datele acestuia către organele de ancheta, în cazul în care legea îl obligă să facă acest lucru.
Cumpărătorul este singurul responsabil cu privire la verificarea, introducerea informațiilor într-un mod corect și complet, precum și cu adăugarea, păstrarea acurateței informațiilor, date furnizate pentru efectuarea plății online.
În cazul în care dvs. ați introdus o adresă greșită cheltuielile ocazionate de această situație vor fi suportate în totalitate de dvs. în calitate de Client/Cumpărător.
În cazul în care primiți un produs deteriorat la transport, sau cu piese lipsă din colet vă rugăm să vă asigurați că transmiteți o sesizare scrisă la info@clevercheck.ro în maxim 24 ore de la recepționarea produsului, și să specificați care este deteriorarea/defecțiunea/problema produsului, atașând și o fotografie dacă este posibil.
Garanții persoane fizice – consumatori
Pentru toate produsele vândute și livrate de către Vânzător, Cumpărătorul beneficiază de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Certificatul de garanție va transmis cel mai târziu la data livrării coletului cu produsul/produsele comandate.
În situația în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului (Fan Curier) care livrează bunurile. Puteți refuza primirea coletului pentru deteriorări vizibile. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și – în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale – alte cereri de reducere a prețului sau de retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastră.
Dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, Vânzătorul în cazul în care Produsul nu poate fi reparat în termen de 15 zile de la momentul în care Vânzătorul a fost informat de către dvs cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între Vânzător şi dvs, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii, le va înlocui cu un Produs cu aceleași caracteristici. În cazul în care din cauza unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot repara sau înlocui după caz, produsele defecte în perioada precizată mai sus, se va returna valoarea produsului respectiv sau i se va propune o altă soluție tehnică pentru rezolvarea situației.
Produsul defect trebuie prezentat împreună cu certificatul de garanție și factura (chitanța) eliberate de Vânzător, un ambalaj adecvat pentru transport cât și toate accesoriile cu care a fost dotat produsul la cumpărare, în caz contrar produsul nu este acceptat pentru reparații.
Nu fac obiectul garanției produsele defectate din cauza utilizării necorespunzătoare sau a folosirii acestora în alte scopuri decât cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza intervențiilor asupra lor de către persoane neautorizate;
Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Cumpărătorului contravaloarea contravaloarea serviciilor de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, în cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției. Toate dispozițiile prevăzute mai sus sunt în conformitate, se completeaza și trebuie interpretate în sensul prevederilor Ordonanţei nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor și Ordonanţa de urgenţă nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și vor fi considerate ca acceptate de părți prin semnarea prezentului document.
Aveți dreptul de a vă exercita drepturile care rezultă din funcționarea defectuoasă, care apar la bunurile de larg consum, în termen de 24 de luni de la primire. Dacă un defect apare în 6 luni de la primire, bunurile sunt considerate a fi defecte la primire. Dacă drepturile de răspundere pentru defecte nu sunt exercitate în perioada care permite reclamarea defectelor, atunci devin inaplicabile.
Garanția acordata persoanelor juridice este de 6 luni.
Drepturi de autor. Proprietate intelectuala
În nicio situație Cumpărătorul sau Vizitatorul/ nu va descărca sau utiliza orice conținut al magazinului online, imagini, descrieri, elemente grafice, fără acordul scris al Vânzătorului, întrucât reprezintă proprietatea acestuia sau a partenerilor săi, fiind aparat de legea dreptului de autor și de legile referitoare la proprietatea intelectuală și industrială. Vânzătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și faptul că materialele cu drepturi de proprietate sau conținutul Site-ului vor rămâne ale Vânzătorului sau ale licențiaților acestuia. În acest sens nu aveți dreptul de a copia, reproduce, distribui, exploata comercial sau beneficia/ profita în niciun fel de astfel de materiale sau conținut și nici nu veți asista/ facilita orice terț în acțiuni precum cele menționate mai sus.
Politica de retur
Conform legii, Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs, în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care Cumpărătorul sau o parte terţă indicată de Client/Cumpărător, intră în posesia fizică a bunurilor fără invocarea niciunui motiv şi fără a suporta alte costuri. Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către Client daca nu se alege varianta de livrare standard.
Posibilitatea de returnare a Produsului expiră în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
Produsele returnate nu trebuie folosite, nu trebuie să aibă părți sau piese lipsă, să nu lipsească accesorii, nu trebuie să prezinte urme de utilizare, uzură, lovituri, zgârieturi sau montaj etc. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza produsele returnate care nu îndeplinesc condițiile din această Clauză – condiții aplicate individual sau cumulativ în funcție de situație. Dreptul de retur nu implică dreptul de utilizare.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform dispozițiilor Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, printre altele si următoarele Produse:
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Va rugam sa aveți in vedere ca testele de automonitorizare glicemie livrare de Biolife sunt produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății si a igienei consumatorilor. Prin urmare, daca aceasta au fost desigilate, nu mai pot fi returnate.
Dacă doriți să returnați ceva, vă rugăm să utilizați următorii pași:
1. Verificarea că vă aflați în termenul legal de returnare,
2. Îndepliniți condițiile menționate la punctul 12. Politica de retur
3. Completarea formularului de retur ,
4. Informarea Vânzătorului prin transmiterea formularului de retur. În cazul în care decideți să vă retrageți din Contract, vă rugăm sa ne mentionați intenția dvs. la adresa de email info@clevercheck.ro iar noi vă vom da toate instrucțiunile necesare pentru efectuarea cu succes a returului. De aceea, pentru a asigura un proces de retur rapid, vă rugăm sa ne contactați și să așteptați aprobarea Biolife întotdeauna înaintea efectuării returului,
5. Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către Client daca nu se alege varianta de livrare standard,
6. Pentru a urmări evoluția returului dumneavoastră, vă recomandăm să notați numărul de AWB. Acest număr este necesar pentru a urmări evoluția returului dumneavoastră.
În această situație, după verificarea produselor returnate, Biolife va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Cumpărătorului, nu mai târziu de 14 zile conform legii de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Cumpărătorului. Profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea Produselor folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Cumpărător pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care Cumpărătorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina Cumpărătorului plata de comisioane în urma rambursării.
În cazul în care primiți un produs deteriorat la transport, sau cu piese lipsă din colet vă rugăm să vă asigurați că transmiteți o sesizare scrisă la info@clevercheck.ro. în maxim 24 ore de la recepționarea produsului, și să specificați care este deteriorarea/defecțiunea/problema produsului, atașând și o fotografie dacă este posibil.
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele produse promoționale sau oferite cadou care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma achitată de Cumpărător în maxim 14 (patrusprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată pentru Comenzile achitate cu card online sau prin transfer bancar: prin rambursare în contul din care a fost efectuată plata;
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Produselor vândute.
În cazul în care un Produs comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului (daca a fost achitată de Cumpărător), în termen de maxim 10 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de retragere din Contract.
Confidențialitate
Nici una din Partile contractante nu are dreptul, fara acordul scris prealabil al celeilalte Parti:
- de a face cunoscuta orice informatie confidentiala unei terte parti, in afara acelor persoane implicate in derularea si executarea contractului;
- de a utiliza orice informatie confidentiala sau la care are acces in perioada de derulare a contractului, in alt scop decât acela de a-si executa obligatiile asumate. Toate informatiile confidentiale trebuie marcate ca atare de partea care le invoca a fi confidentiale.
Restrictia prevazuta anterior nu va fi aplicabila daca:
- informatia era cunoscuta partii contractante inainte ca ea sa fi fost primita in executarea prezentului contract;
- informatia era accesibila publicului;
- partea in cauza a fost obligata in conformitate cu dispozitiile legale sa dezvaluie informatiile în cauză.
Forța majoră
Forta majora exonereaza de raspundere partile, in cazul neexecutarii partiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul contract. Prin forta majora se intelege un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile asumate.
Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maximum 5 zile de la aparitie.
Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei acesteia in maximum 15 zile de la incetare.
Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 2 luni, fiecare parte poate renunta la executarea contractului pe mai departe. In acest caz, nici una din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pâna la aceasta data.
Legea guvernantă
Drepturile si obligatiile partilor impuse de prezentul contract, precum si toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate si guvernate de legea româna in vigoare. Înainte de a formula orice acțiune în instanță Părțile vor încerca soluționarea amiabilă a neînțelegerilor.
Dispoziții finale
Părtile declară că au negociat toate clauzele prezentului Contract și acestea sunt acceptate în mod expres prin semnarea Contractului, orice înțelegere anterioară neproducând efecte juridice între acestea.
Biolife își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic acești termeni. În astfel de cazuri, vom informa Clientul în avans, prin postarea acestei politici pe website cu 15 de zile înainte de intrarea sa în vigoare, motiv pentru care rugăm Clientul să verifice periodic conținutul acestui document.
Contact și alte informații
În cazul în care există întrebări sau sugestii in legatura cu Biolife Systems SRL, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail info@clevercheck.ro.
Orice comentarii, întrebări, feedback, idei, sugestii sau alte comunicări sau informații despre sau referitoare la site-ul funcționalitatea sau îmbunătățirea acestuia vor rămâne proprietatea Biolife Systems SRL.
Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal poate fi contactat la adresa de e-mail: info@clevercheck.ro.